Konferencje biznesowe organizuje się aby omówić działania firmy czy przedstawić osiągnięte przez nią wyniki. Jeśli jednak w siedzibie firmy nie ma odpowiedniego miejsca do tego typu spotkań, warto zastanowić się nad jej wynajęciem. Czym kierować się przy jej wyborze? W dzisiejszym wpisie odpowiemy na to pytanie.

Miejsce

Wybór lokalizacji to bez wątpienia jedna z kluczowych decyzji. Wiele zależy od tego, jak długo konferencyjna trwać oraz jakie są jej cele. Często podczas takiej okazji organizuje się również integrację dla pracowników. W takim przypadku na pewno ważne będą tereny – występowanie jezior czy lasów, jak na przykład sala konferencyjna Mazury.

Odpowiednie wyposażenie sali

Wybór miejsca organizowanego spotkania z pewnością silnie wpłynie na to, jak odebrana zostanie konferencja czy szkolenie. Sala więc powinna nie tylko profesjonalnie i estetycznie się prezentować, ale też być kompleksowo wyposażona. Zanim dokonamy ostatecznego wyboru, sprawdźmy czy miejsce udostępnia:

  • odpowiednie nagłośnienie,
  • mikrofon bezprzewodowy,
  • rzutnik,
  • projektor,
  • ekran,
  • flipcharty,

Ponadto, istotne jest aby sala gwarantowała właściwą akustykę i była odpowiednio oświetlona. Trzeba również odpowiednio wybrać jej wielkość. Niewielkie szkolenie zorganizowane w sali dla 300 osób będzie kiepskim rozwiązaniem, ponieważ nie zagwarantuje odpowiedniego skupienia. I przeciwnie – zbyt mała sprawi, że wszyscy czuć będą dyskomfort. Poza ilością miejsca, istotne jest także właściwe rozlokowanie krzeseł i stołów. Uczestnicy spotkania nie mogą przeciskać się między stoczonymi rzędami krzeseł, aby dotrzeć na swoje miejsce lub też opuścić salę. Zaduch i ciasnota to zdecydowanie wrogowie udanych konferencji. Spędzenie kilku godzin w dusznej sali z pewnością nie wpłynie dobrze na koncentrację.

Jeśli więc szukasz odpowiedniego miejsca na spotkania biznesowe, sala konferencyjna Mazurypalacmortegi.pl/pl/szkolenia-i-konferencje z pewnością będzie odpowiednim wyborem. Świetnie wyposażone, przestronne i przyjazne sale czekają na gości.